Senest opdateret d. 26. maj 2018

Tjekliste til hjemmeside

Undgå dumme fejl

Når det kommer til indholdtyper, og hvor indholdet placeres på en hjemmeside, er der absolut ingen grund til bryde med konventionerne for at skille sig ud.

Når folk besøger din hjemmeside har de en ubevidst (eller bevidst) forventing om, hvilke informationer de kan finde, og hvor de kan finde dem. Hvis din hjemmeside ikke lever op til disse forventninger, risikerer du, at den besøgende føler sig, dum, forvirret eller utryg. Og så er det bare “bye bye – jeg finder et andet sted at handle”.

Med denne tjekliste er du sikker på, at du får det hele med, og at du placerer de forskellige informationer de rigtige steder.

Det får du

Z

tjeklisten

Du får den ultimative tjekliste til indhold på din hjemmeside med det samme, når du har bekræftet tilmeldingen til nyhedsbrevet.

3 uddybende mails

Inden for to uger får du tre mails, der går i dybden med tre af punkterne fra tjeklisten og hjælper dig med at sikre indhold af høj kvalitet.

Nyhedsbrev

Efterfølgende modtager du Rikke Ekelunds nyhedsbrev med tips til online markedsføring og personlig effektivitet  en til to gange om måneden. 

Spørgsmål? Kontakt  rikke@rikkeekelund.dk

Pin It on Pinterest