Virtuel Assistent / Mobil Assistent

Med en ballast af +20 års erfaring ekspederer jeg de opgaver, der stjæler energi og tid fra din kerneforretning

Som virtuel assistent kan jeg hjælpe dig, uanset hvor du er. Kommunikation og deling af dokumenter foregår elektonisk.

Har du eller din virksomhed brug for, at jeg tropper op med min ”mobil kontorassistent-hat” på – eksempelvis som vikar eller praktisk ressource på en projektopgave, kører jeg gerne op til 30 km fra Birkerød (inkl. København i sydgående retning).

Hvad enten jeg skal arbejde virtuelt eller mobilt, er det de samme type opgaver, jeg kan hjælpe dig med. Fordelene er også de samme:

Du betaler kun for den tid, opgaven tager at løse, og ikke et minut mere

Mine ydelser skræddersys efter dine behov

Du skal ikke stille arbejdsplads, it-udstyr og frynsegoder til rådighed

Min proffesion er min passion - jeg elsker de opgaver, du synes er trivielle

Jeg hjælper store som små virksomheder

ring eller skriv nu

Eksempler på opgaver jeg kan løse

Virtuel Assistent

Administrative opgaver

  • Indtastning
  • Datavask i Excel
  • Renskrivning
  • Korrekturlæsning
  • Brevfletning
  • Oprydning i dokumenter
  • Oprydning i arkiv eller lager
  • Oprydning i drev
  • Sortering
  • Pakning af varer
  • Tekstskrivning
  • Formattering af tekst i Word
  • Kursusadministration

Web-relaterede opgaver

  • Opsætning af hjemmside – læs om hjemmesidedesign
  • Vedligeholdelse af hjemmeside
  • Opdatering af hjemmeside
  • Konverteringsoptimering
  • Gennemgang af brugervenlighed
  • Søgeordsoptimering (SEO)
  • SEO-tekstskrivning
  • Oprydning i arkiv eller lager
  • Digital markedsføring
  • Google Analytics
  • SharePoint intranet-administration

IT-værktøjer jeg kender i forvejen

  • Adobe Professional 90%
  • Office-pakken 100%
  • Enalyzer 75%
  • Google Analytics 75%
  • SAP HCM (OM, PA, PM) 100%
  • SAP HCM / Workday integration 90%
  • Sociale Medier 90%
  • Adobe InDesign 10%
  • Adobe Photoshop 20%
  • SharePoint (amin) 90%
  • Visio 75%
  • WordPress (design) 100%
  • Workday 40%

IT-værktøjer jeg kender i forvejen

  • Adobe Professional 90%
  • Office-pakken 100%
  • Enalyzer 75%
  • Google Analytics 75%
  • SAP HCM (OM, PA, PM) 100%
  • SAP HCM / Workday integration 90%
  • Soiale Medier 90%
  • SharePoint (amin) 90%
  • Visio 75%
  • WordPress (design) 100%
  • Adobe Photoshop 20%
  • Adobe InDesign 10%
  • Workday 40%

Engagement og Pris

Hos mig betaler du kun for de timer og minutter, du bruger nu (ingen klippekort med binding og udløbsperiode). Prisen er 495,-* kr. + moms pr. time*. Ved udrykning til din virksomhed fakturerer jeg kørsel i henhold til statens takster for kørsel.

Du kan få meget mere at vide om mig og min baggrund her. Se hvad andre siger om mig under referencer.

*Ved opgaver relateret til SAP/Workday integration er prisen 695,- pga særlig/sjælden ekspertise.

round1

Rikke Ekelund

Modtag tips og nyheder fra mig direkte i din indbakke

Tak for din tilmelding! Tjek din indbakke/junk for at bekræfte.

Pin It on Pinterest

Share This